Nejčastější dotazy

Máte produkt určitě skladem, když je uvedena u produktu dostupnost: skladem?

Ano, systém je provázán s aktuálními skladovými zásobami.

Za jak dlouho zboží obdržím?

Pokud je skladem, a objednáte do 12 hodin, tak zpravidla následující den.

Jaká je cena za doručení?

Cena se odvíjí podle typu zboží, přesnou cenu uvidíte u každého jednotlivého zboží, pohybuje se nejčastěji mezi 89 - 99 Kč. Dobírka 30 Kč. Při nákupu nad 2000 Kč máte dopravu zdarma.

Mohu si pro zboží přijet osobně?

Pouze ve skladu v Mostě, po dohodě možný odběr ihned (pokud je zboží skladem).

Mohu u vás platit platební kartou?

Ano. Jakoukoliv běžně známou značkou. Platby probíhají přes terminál GoPay který je nejpoužívanější u internetových obchodů.

Potřebuji reklamovat určitý výrobek, jak mám postupovat?

U nás je postup reklamace velmi jednoduchý, vyplníte reklamační formulář, vytisknete a přiložíte ke zboží. Pokud jste si jistí že nefunguje pouze určitý díl u výrobku, po domluvě lze zaslat pouze tento díl a my Vám ho vyměníme nebo opravíme. Objednávku dopravy si můžete zvolit po dokončení vyplnění reklamace.

Ztratil jsem paragon (fakturu), můžu i tak zboží reklamovat?

Ano. Stačí pouze uvést jméno na které bylo zboží odesláno, případně číslo objednávky.

Zboží mi nevyhovuje, můžu ho vrátit?

Ano. U nás dokonce až do 30 dní od obdržení, více info v obchodních podmínkách.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano. Cena za dopravu je vyšší zhruba o 100 Kč (4 eura)

Nedostal jsem návod ke zboží u kterého má být?

Váš návod naleznete v emailu o odeslání zboží společně s fakturou. Ten Vám přišel cca. 1 až 2 dny před dodáním zboží.

Doručujete i do zahraničí?

Ano, v případě zájmu je nutné nás nejprve kontaktovat, abychom spočítali přesnou částku za doručení. Doba doručení po Evropě zpravidla 2-4 pracovní dny.

 

obchoddetem