Adventní kalendář 2016
Dětské zboží
Dárkové certifikáty
Zasílat novinky a akce e-mailem:

Aktuality

2.11.2016

Zavedena doprava zdarma při nákupu od 1000 Kč

1.11.2016

Sledujte sekci "Novinky" každý týden několik desítek produktů skladem

31.10.2016

Nová kategorie "panenky Barbie" kde jsou super novinky na tento rok

16.9.2016

Nové super hračky od Melissa § Doug a dalších skvělých výrobců

12.8.2016

Přidána kategorie "modelář" najdete zde různé modely letadel od českého výrobce fy.Eduard

 

Nejčastější dotazy                                   

Máte produkt určitě skladem, když je uvedena u produktu dostupnost: skladem?

Ano, systém je provázán s aktuálními skladovými zásobami

Za jak dlouho zboží obdržím?

Pokud je skladem, a objednáte do 12 hodin, tak následující den u České pošty a Intime. U uloženky 1 - 3 pracovní dny.

Jaká je cena za doručení?

Cena se odvíjí podle typu zboží, přesnou cenu uvidíte u každého jednotlivého zboží, pohybuje se nejčastěji mezi 89 - 99 Kč. Dobírka 30 Kč. PŘI NÁKUPU NAD 1000 KČ DOPRAVA ZDARMA  (nevztahuje se na dětský nábytek)

Mohu si pro zboží přijet osobně?

Ano. Osobní odběr je ve více než 80 městech.  Pouze na základě internetové objednávky, cena za tuto službu je 55 Kč, případná dobírka + 12 Kč. Doručení na odběrná místa do 3 pracovních dní od objednávky. V Mostě po dohodě možný odběr ihned. Některé produkty není možné vyzvednout osobně kvůli objemnosti (vždy je to uvedeno u produktu)

Chci udělat velkou objednávku, poskytnete slevu?

Ano po domluvě. Jinak ke každé objednávce nad 1500,- je malý dárek

Mohu u vás platit platební kartou?

Ano. Jakoukoliv běžně známou značkou. Platby probíhají přes terminál GoPay který je nejpoužívanější u internetových obchodů.

Potřebuji reklamovat určitý výrobek, jak mám postupovat?

U nás je postup reklamace velmi jednoduchý, vyplníte reklamační formulář , vytisknete a přiložíte ke zboží. Pokud jste si jistí že nefunguje pouze určitý díl u výrobku, po domluvě lze zaslat pouze tento díl a my Vám ho vyměníme nebo opravíme. Zboží zašlete Českou poštou, případně PPL nebo InTime

Ztratil jsem paragon (fakturu), můžu i tak zboží reklamovat?

Ano. Stačí pouze uvést jméno na které bylo zboží odesláno, případně číslo objednávky.

Zboží mi nevyhovuje, můžu ho vrátit?

Ano. U nás dokonce až do 30 dní od obdržení, více info v obchodních podmínkách

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano. Pro Slovenské zákazníky funguje obchod na www.obchod-detom.sk

Nedostal jsem návod ke zboží u kterého má být?

Svůj návod naleznete v emailu o odeslání zboží společně s fakturou. Ten Vám přišel cca. 1 až 2 dny před dodáním zboží.

Doručujete i do zahraničí mimo Českou a Slovenskou republiku?

Ano, v případě zájmu je nutné nás nejprve kontaktovat, abychom spočítali přesnou částku za doručení. Doba doručení po Evropě zpravidla 2-3 pracovní dny. Platí čím větší vzdálenost tím vyšší částka za doručení.

 

Tyto stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti, funkcím sociálních sítí a personalizaci reklam soubory cookies. Používáním stránek vyjadřujete souhlas s použitím těchto souborů.
OK Více informací