Adventní kalendář 2016
Dětské zboží
Dárkové certifikáty
Zasílat novinky a akce e-mailem:

Aktuality

2.11.2016

Zavedena doprava zdarma při nákupu od 1000 Kč

1.11.2016

Sledujte sekci "Novinky" každý týden několik desítek produktů skladem

31.10.2016

Nová kategorie "panenky Barbie" kde jsou super novinky na tento rok

16.9.2016

Nové super hračky od Melissa § Doug a dalších skvělých výrobců

12.8.2016

Přidána kategorie "modelář" najdete zde různé modely letadel od českého výrobce fy.Eduard

 

I lidé bez internetu nakupují online

Vloženo: 29. 10. 2012

I lidé bez internetu nakupují online

Praha 24. října  2012 - I lidé, kteří se na internet osobně nepřipojují, tedy spadají do takzvané neinternetové populace, projevují zájem o online služby a jsou zvyklí je využívat prostřednictvím svých známých a rodinných příslušníků. Tento trend je přitom patrný mnohem intenzivněji v České republice ve srovnání se Slovenskem. Jde v převážné míře o starší lidi, kteří sice nemají připojení na internet, avšak tuto vymoženost mají jejich nejbližší. Polovina neinternetové populace v České republice a více než třetina na Slovensku, už někdy požádala rodinného příslušníka, nebo známého, aby mu vyhledal na internetu informace o konkrétním výrobku nebo službě, případně informaci, která ho aktuálně zajímá. Překvapivým zjištěním je, že i lidé bez internetu nakupují online. Zatímco v České republice 16 procent neinternetové populace již někdy požádalo blízkého, aby mu výrobek nebo službu zakoupil přes internet, na Slovensku to bylo o polovinu méně, tedy 8 procent.

Vyplývá to ze srpnového reprezentativního průzkumu společnosti GfK, který se realizoval na vzorku 2000 respondentů v České republice a na Slovensku.

"Zajímavostí je, že nákupy přes internet z neinternetové populace iniciují častěji ženy. Muži naopak častěji žádají své známé o vyhledání konkrétních informací," říká Jiří Nosek, který ve společnosti GfK  zastává pozici Financial Services and Technology Sector Leader.
Využívání internetu je v našich zeměpisných šířkách běžnou samozřejmostí. "Lidé, kteří se nepřipojují na internet, patří v obou zemích k menšině. Zdá se však, že i oni si svou cestu do online prostředí najdou přes své nejbližší okolí," říká Jiří Nosek. Český trh je v oblasti využívání internetu o něco vyspělejší. Zatímco na Slovensku internet využívá 67 procent populace, v Česku je online 75 procent české populace. Stále však zůstává otevřená otázka menšiny, která by za lepších finančních podmínek mohla, místo žádosti svých blízkých o vyhledání informace či koupě požadovaného výrobku, mít své vlastní internetové připojení.

O skupině GfK

GfK je jednou z největších celosvětových společností zabývající se výzkumem trhu, kdy více než 11 500 odborníků pracuje na hledání nových náhledů na způsoby, jak lidé žijí, přemýšlejí a nakupují na více než 100 trzích, a to každý den. GfK  neustále inovuje a využívá nejmodernější technologie a nejchytřejší metodologie s cílem dát svým klientům možnost, aby jasně pochopili a porozuměli nejdůležitějším lidem na světě: svým zákazníkům. V roce 2011 byl obrat GfK ve výši 1,37 miliardy €.
Pro vice informací navštivte webové stránky www.gfk.com nebo sledujte GfK na Twitteru: https://twitter.com/GfK_en

Tyto stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti, funkcím sociálních sítí a personalizaci reklam soubory cookies. Používáním stránek vyjadřujete souhlas s použitím těchto souborů.
OK Více informací